0 προϊόντα, €0,00
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Για τηλεφωνικές παραγγελίες

801 222 3030

Αστική χρέωση από σταθερό

16 Tips για να κόψεις το Κάπνισμα

18 Μαι. 2015

Είναι να μη γίνει η αρχή. Να μην τραβήξεις την πρώτη τζούρα του πρώτου σου τσιγάρου. Μετά απ' αυτό, το πιο πιθανό είναι ότι πολλές φορές στη ζωή σου θα έχεις δηλώσει ''αυτό ήταν, κόβω το κάπνισμα''. Εδώ συγκεντρώσαμε κάμποσες συμβουλές για την επόμενη


Large_sq

1. Το πρώτο βήμα είναι να δεχτείς ότι είσαι εξαρτημένος από το τσιγάρο. Αυτό το ''έλα μωρέ , όποτε θέλω το κόβω'' το μόνο που κάνει είναι να σε σπρώχνει από αναβολή σε αναβολή. Η αποδοχή θα σε βοηθήσει να συνειδητοποιήσεις το μέγεθος του προβλήματος και να το πάρεις απόφαση.

2. Αφού λοιπόν έχεις δεχτεί την κατάσταση, είναι η ώρα για αποφάσεις. ''Το κόβω ΤΩΡΑ''. Το λες και το εννοείς. Όχι αύριο, ούτε από Δευτέρα. ΤΩΡΑ. Όχι ένα τελευταίο τσιγάρο, κανένα τσιγάρο. Αν πριν από μισή ώρα πήρες καινούριο πακέτο, μην το λυπάσαι, πέτα το. ΤΩΡΑ. Πετάς κι αυτά που έχεις κρύψει για ώρα ανάγκης.

3. Να ξέρεις γιατί το κάνεις. Οι λόγοι για να κόψεις το κάπνισμα είναι πολλοί και σοβαροί. Όταν νιώσεις την επιθυμία να καπνίσεις και πιεστείς, θα σκεφτείς ''ένα τσιγάρο είναι, τι πειράζει;'' και θα ξεχάσεις γιατί μπήκες σε αυτήν τη διαδικασία. Πρέπει να ξέρεις γιατί το κάνεις, πριν ξεκινήσεις. Είναι για λόγους υγείας; Οικονομικούς; Έχε τους συνεχώς στο μυαλό σου. Γράψε τους σε μια λίστα και τοποθέτησε την κάπου όπου θα μπορείς να τη βλέπεις κάθε φορά που θα νιώθεις την ανάγκη να ανάψεις ένα τσιγάρο.

4. Κάτσε και σκέψου τι είναι αυτό που νομίζεις ότι σου δίνει το τσιγάρο. Μειώνει το άγχος σου, τη στεναχώρια σου; Περνάς πιο ευχάριστα με την παρέα σου όταν καπνίζεις; Λύνει τα προβλήματα σου; Μπα...

5. Μην ανοίγεις ταυτόχρονα πολλά μέτωπα. Δίαιτα και κόβω το κάπνισμα πχ, δεν πάνε μαζί. Ένα-ένα.

6. Καλό είναι να ξεκινήσεις σε μια χαλαρή περίοδο της ζωής σου. Αν έχεις πολλά στο κεφάλι σου, το πιο πιθανό είναι να μην τα καταφέρεις και να απογοητευτείς.

7. Προσπάθησε να αποφύγεις τις συνήθειες που έχεις συνδυάσει με το τσιγάρο. Καφές και τσιγάρο. Αντικατέστησε τον καφέ με έναν χυμό φρούτων. Τα έχεις δοκιμάσει αυτά τα δύο μαζί; Χάλια. Στην βραδινή σου έξοδο πιες ένα παγωμένο τσάι. Αν ούτε αυτό πιάνει, τότε περιόρισε τον πρώτο καιρό τις εξόδους. Έτσι δε θα έχεις να κάνεις με πειρασμούς. Καφέ, αλκοόλ, άλλους καπνιστές. Ή πήγαινε σε μέρη όπου δεν επιτρέπεται το κάπνισμα. Κινηματογράφο, για φαγητό σε ένα εστιατόριο που πραγματικά δεν επιτρέπουν το κάπνισμα.

8. Τις πρώτες μέρες πιες πολλούς φρέσκους χυμούς. Βοηθάνε στο να καθαρίσει ο οργανισμός από τη νικοτίνη.

9. Είσαι σπίτι και θες να καπνίσεις σαν τρελός. Πρέπει να προνοήσεις γι' αυτές τις στιγμές, θα είναι αρκετές. Έχεις αποθηκεύσει στο κινητό την αγαπημένη σου μουσική. Βάζεις τα ακουστικά στα αυτιά, το λουρί στον σκύλο σου και βγαίνετε για περπάτημα. Κάνε το και ελαφρύ τζόκινγκ, ακόμα καλύτερα. Σου ξανάρχεται η επιθυμία μετά από δύο ώρες; Το ίδιο. Τρία είναι το οφέλη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δε θα καπνίσεις, θα γυμναστείς και θα κάνεις το σκυλάκι σου να πετάει από τη χαρά του με τόσες βόλτες.

10. Κατέβασε στο κινητό σου ένα απο τα δεκάδες δωρεάν application που μπορούν να σε βοηθήσουν να κόψεις το κάπνισμα, επί της ουσίας.

11. Πείσε ένα φίλο ή κάποιον από την οικογένειά σου να ξεκινήσετε μαζί την προσπάθεια.  Είναι διαφορετικά όταν υπάρχει άλλος ένας άνθρωπος που καταλαβαίνει απόλυτα τι περνάς και μπορεί να σε βοηθήσει σε στιγμές που είσαι έτοιμος να υποκύψεις.

12. Ένα πακετάκι τσίχλες ή και καραμέλες μπορεί να σε σώσει. Να έχεις παντού και  πάντα μαζί σου. Στην τσάντα, στο σακάκι, στο κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι, στο αυτοκίνητο. Τη στιγμή που θα αισθανθείς ότι το χέρι αναζητάει το πακέτο, αρπάζεις την καραμέλα και ηρεμείς.

13. Μην αγχωθείς με το θέμα των κιλών. Οι περισσότεροι που βρίσκονται στη διαδικασία διακοπής του καπνίσματος, κάποια παραπανίσια κιλάκια τα τσιμπάνε. Δε χάθηκε και ο κόσμος να πάρεις δυο-τρία κιλά. Ξεμπερδεύεις με το τσιγάρο και μετά ασχολείσαι με αυτά.

14. Γυμνάσου! Ξεκίνα υποκατάστατες δραστηριότητες που θα κρατήσουν το σώμα σου σε φόρμα και το μυαλό σου μακριά από το κάπνισμα. Απο χαλαρό περπάτημα μέχρι crossfit, η επιλογή είναι δική σου.

15. Μήπως θες να πιάσεις μολύβι και χαρτί και να υπολογίσεις τα λεφτά που θα εξοικονομήσεις; Βάζε στην άκρη τα λεφτά που θα έδινες για τσιγάρα. Μέτρησε τα την πρώτη εβδομάδα. Και τη δεύτερη. Και την τρίτη. Του χρόνου το καλοκαίρι ετοιμάσου για σούπερ διακοπές!

16. Τα τελευταία χρόνια ο βελονισμός θεωρείται ως μια ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος για διακοπή του καπνίσματος. Μπορείς να το συζητήσεις με ένα ειδικό.

Δεν είναι εύκολο πράγμα να κόψεις το κάπνισμα. Είναι από τους πιο σοβαρούς εθισμούς. Για κάθε μέρα που περνάει και τα έχεις καταφέρει, αντάμειψε τον εαυτό σου με ένα μεγάλο μπράβο. Να είσαι περήφανος γι' αυτή σου την προσπάθεια. Να σκέφτεσαι θετικά. Αυτή ακριβώς η στάση θα σε βοηθήσει να πας παρακάτω. Η πρώτη δύσκολη μέρα να γίνει ένας ολόκληρος χρόνος.

Καλή επιτυχία!

Facebook Twitter Google_plus Instagram Rss