0 προϊόντα, €0,00
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Για τηλεφωνικές παραγγελίες

801 222 3030

Αστική χρέωση από σταθερό

21 tips για να προλάβεις το κρυολόγημα

18 Οκτ. 2015

Υπάρχει τρόπος να μην σε αγγίζουν οι ιώσεις και τα κρυολογήματα;


Large_inatural-151018-coldandflu

Ο David Wolfe, ένας από τους διασημότερους και πλέον καταξιωμένους guru της διατροφής παγκοσμίως λέει:

Μπορείς να κάθεσαι στη διπλανή θέση στο αεροπλάνο και να βήχεις επάνω μου, αλλά εγώ δεν θα κολλήσω

Γιατί νιώθει τόσο σίγουρος; Γιατί ξέρει ότι ένα μικρόβιο δεν μπορεί να επιβιώσει σε ένα υγιές σώμα.

Οι περισσότεροι κάνουν το λάθος να αφήνουν τον εαυτό τους να κρυολογήσει και μετά "τρέχουν" να δουν τι θα κάνουν...

21 tips για να προλάβεις το κρυολόγημα

  • Φρόντιζε να κοιμάσαι 7-8 ώρες κάθε βράδυ για να λειτουργεί σωστά το ανοσοποιητικό.
  • Πιες ζεστό μαύρο ή πράσινο τσάι με λεμόνι και μέλι. Το λεμόνι αραιώνει τη βλέννα, το μέλι είναι αντιβακτηριδιακό και ο ατμός του τσαγιού ενεργοποιεί τα τριχίδια της μύτης, οπότε καθαρίζει καλύτερα.
  • Περιέλαβε αρκετή πρωτεΐνη στην διατροφή σου. Έρευνες δείχνουν ότι διατροφή φτωχή σε πρωτεΐνη μπορεί να μειώσει το ανοσοποιητικό.
  • Καθάρισε με ένα αντιβακτηριδιακό πανάκι το στρωματάκι, τα βαράκια, τις λαβές από τα όργανα στο γυμναστήριο. Τα βακτήρια αγαπούν τα... ιδρωμένα σημεία.
  • Απολύμανε τακτικά το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου, τα χερούλια της πόρτας και της καρέκλας στο γραφείο, το κινητό σου.
  • Απόφυγε κλειστούς χώρους με πολύ κόσμο που δεν αερίζονται επαρκώς.
  • Πάρε πρόπολη προληπτικά για να ενισχύσεις την άμυνα σου σώματος ή αν αισθανθείς ότι ξεκινάει το κρυολόγημα.
  • Κάθε πρωί ξέπλυνε την μύτη σου με αλατόνερο.
  • Πίνε πολύ νερό για να αποτοξινώνεται ο οργανισμός σου.
  • Απόλαυσε θρεπτικούς χυμούς & smoothies φρέσκων λαχανικών και φρούτων.
  • Όταν είσαι έξω καλύτερα προτίμησε ένα εμφιαλωμένο μπουκαλάκι νερό, από το να πιεις νερό από κοινόχρηστο ψύκτη.
  • Απολύμανε τακτικά τα χέρια σου μέσα στην ημέρα και απέφυγε να ακουμπάς το πρόσωπο σου. Ειδικά αν είσαι πολλές ώρες εκτός μπορείς να έχεις μαζί σου ένα μικρό απολυμαντικό ή έλαιο λεβάντας.
  • Φρόντιζε να χαλαρώνεις κάθε μέρα και να κάνεις κάτι που σε ηρεμεί και σε ξεκουράζει.
  • Κάνε μασάζ σώματος. Μέσα από αυτό βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να οξυγονώνεται καλύτερα και να ενισχύεται το ανοσοποιητικό.
  • Κάνε χαμάμ ή αθλητικές δραστηριότητες με τις οποίες θα ιδρώσεις και άρα θα αποτοξινώσεις το σώμα σου.
  • Απόφυγε άτομα που είναι κρυωμένα.
  • Πάρε προληπτικά μια πολυβιταμίνη για να ενισχύσεις την άμυνα σου.
  • Εμπλούτισε την διατροφή σου με φρέσκα πράσινα λαχανικά. Όσο πιο αλκαλικό το σώμα σου, τόσο πιο δυνατό.
  • Αέρισε επαρκώς κάθε μέρα όλα τα δωμάτια του σπιτιού και του χώρου εργασίας σου.
  • Δυνάμωσε τον οργανισμό με καθημερινή κίνηση και άσκηση.
  • Απόφυγε την κατανάλωση αλκοόλ η οποία δημιουργεί διαταραχές στον ύπνο. Αντίστοιχα η έλλειψη σωστού ύπνου μειώνει την άμυνα.

Τι θα κάνεις σήμερα για να αυξήσεις την άμυνα του οργανισμού σου;

Facebook Twitter Google_plus Instagram Rss