0 προϊόντα, €0,00
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Για τηλεφωνικές παραγγελίες

211 4065311

Αστική χρέωση από σταθερό

Kάτσε καλά! Γιατί είναι σημαντική η σωστή στάση σώματος;

11 Οκτ. 2019

Large_732cdd6b595c186b9065169a3d9df0a5

Μυοσκελετικοί πόνοι αλλά και πόνοι στις αρθρώσεις, μάς ταλαιπωρούν όλο και πιο συχνά! Κι όμως μπορούμε να τους προλάβουμε εύκολα και απλά, υιοθετώντας τη σωστή στάση σώματος στις καθημερινές δραστηριότητες: από τη δουλειά στο γραφείο, μπροστά στον υπολογιστή, μέχρι την οδήγηση, τις δουλειές του σπιτιού, ακόμη κι όταν βαδίζουμε ή κοιμόμαστε! Παράλληλα όμως, και ο τρόπος που στηρίζουμε το κεφάλι πάνω στον αυχένα και στην συνέχεια, η σχέση του κεφαλιού με τον αυχένα και την πλάτη, είναι πρωταρχικής σημασίας για την καλή λειτουργία του μυοσκελετικού συστήματος. 

Κράτα τη σωστή στάση!

Στη δουλειά καθιστοί στο γραφείο: Κρατάμε ίσια την σπονδυλική στήλη, τους ώμους χαλαρούς και τον αυχένα μόλις γερμένο προς τα εμπρός. Τα πόδια πρέπει να ακουμπούν από τη μύτη ως τη φτέρνα γερά στο πάτωμα. Η κοιλιά επίσης να είναι προς τα μέσα και οι γλουτοί σφιγμένοι. Ιδανικό είναι να προμηθευτούμε ένα Μαξιλάρι Μέσης Καθίσματος ή ένα Ανατομικό Μαξιλάρι Μέσης. Αν εξαιτίας της κακής στάσης σώματος έχουμε ήδη πόνους στη μέση, εδώ θα βρούμε λύσεις ανακούφισης! 

Όταν στεκόμαστε ή εργαζόμαστε όρθιοι: Διατηρούμε το κεφάλι ψηλά, το πηγούνι μέσα, τους ώμους χαλαρούς αλλά όχι γυρτούς, τη ράχη ευθεία και τη λεκάνη ίσια. Δεν στηρίζουμε το βάρος του σώματος στο ένα πόδι αλλά καλύτερα αφήνουμε τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά, ώστε το βάρος να μοιράζεται στο κέντρο του σώματος. Εξυπακούεται ότι όταν η δουλειά προϋποθέτει ορθοστασίαφροντίζουμε και για την υγεία των ποδιών μας, όπως και την επιλογή των παπουτσιών -αποφεύγουμε τα ψηλά και λεπτά τακούνια, γιατί αλλάζουν τη στατική του σώματος στην προσπάθεια που καταβάλλουμε για να ισορροπήσουμε και δημιουργούν υπερβολική ένταση σε μέση, ισχία και πόδια. Επιλέγουμεανατομικά παπούτσια με κοντό και φαρδύ τακούνι, ή αθλητικά παπούτσια και sneakers ανατομικής κατασκευής. Ιδανικά είναι τα Scholl Energy Plus με strapή κορδόνιακαθώς και το Scholl Windstep Two Sneaker,

Στον υπολογιστή: Το πληκτρολόγιο πρέπει να επιτρέπει στα χέρια να ακουμπούν στο τραπέζι και η οθόνη να είναι τοποθετημένη στο ύψος των ματιών. Καθόμαστε όσο το δυνατό πιο πίσω στο κάθισμα στηρίζοντας ολόκληρη την πλάτη στη ράχη της καρέκλας.

Στο αυτοκίνητο: Διατηρούμε ίσια την πλάτη, καλά στηριγμένη, και τα γόνατα σε θέση ελαφρώς υψηλότερη από τα ισχία. Εάν είναι απαραίτητο, βάζουμε ένα πολύ λεπτό μαξιλαράκι μεταξύ της μέσης σας και της ράχης του καθίσματο. Στα μεγάλα ταξίδια εις θα πρέπει τουλάχιστον κάθε 2 ώρες να κάνουμε μια στάση 10 λεπτών για ξεμούδιασμα. Αν πρόκειται να βγάλουμε  τσάντες ή βαλίτσες από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου, πρώτα πλησιάζουμε το σώμα μας στο αυτοκίνητο και μετά σηκώνουμε αποσκευές ή τσάντες.

Στο supermarket: Αν είμαστε υποχρεωμένοι να σηκώσουμε μια βαριά τσάντα, θα πρέπει να αλλάζουμε συχνά χέρι μεταφοράς και καλύτερα να μοιράζουμε το βάρος που μεταφέρουμε, όταν έχουμε πολλά ψώνια

Στο σπίτι: Προσέχουμε πως σηκώνουμε τα διάφορα αντικείμενα. Αν πρόκειται να σηκώσουμε κάτι από το πάτωμα, λυγίζουμε τα γόνατα, κρατώντας την πλάτη ίσια και σηκώνουμε προσεκτικά το αντικείμενο βάζοντας δύναμη με τα πόδια και τα ισχία - όχι με τη μέση ή τα χέρια.  

Στον κήπο ή τη βεράντα: Δεν σκύβουμε ούτε λυγίζουμε τη μέση για να κάνουμε τις δουλειές που χρειάζονται για την περιποίηση των φυτών μας αλλά γονατίζουμε και φυσικά κάνουμε συχνά διαλείμματα(κάθε 10 λεπτά).

Στον ύπνο: Το σωστό και καλύτερα ανατομικό μαξιλάρι βοηθά! Ιδανικό το Ανατομικό Advanced Micromassage μαξιλάρι που που προσαρµόζεται ακριβώς στις καµπύλες του αυχένα και του κεφαλιού προσφέροντας πλήρη χαλάρωση των µυών. Εάν κοιμόμαστε στο πλάι, π.χ. στην εμβρυακή στάση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε επιπλέον ένα λεπτό μαξιλαράκι ανάμεσα στα πόδια. Με το πρωινό ξύπνημα αποφεύγουμε κάθε έντονη κίνηση και κυρίως δεν σηκωνόμαστε απότομα από το κρεβάτι. Πρώτα γυρίζουμε  στο πλάι, κατεβάζουμε τα πόδια, καθόμαστε στο κρεβάτι και στη συνέχεια σηκωνόμαστε όρθιοι.

Στο γυμναστήριο: Κάνουμε πάντα καλή προθέρμανση και αποθεραπεία. Αποφεύγουμε την άρση μεγάλων βαρών, ιδίως από το πάτωμα, και τις ασκήσεις όπου η πλάτη δεν στηρίζεται πολύ καλά, καμπουριάζει αναγκαστικά ή έρχεται σε υπερέκταση. Για την ανακούφιση των μυών και των αρθρώσεων μπορούμε να αναζητήσουμε στο φαρμακείο Κρέμες & επιθέματακαθώς και εξειδικευμένα συμπληρώματα διατροφής.

Facebook Twitter Google_plus Instagram Rss