0 προϊόντα, €0,00
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Για τηλεφωνικές παραγγελίες

211 4065311

Αστική χρέωση από σταθερό

Σωστό Πρωινό για όλους

01 Ιαν. 2016

Δεκατρείς προτάσεις για ένα ευχάριστο αλλά και θρεπτικό πρωινό. Θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την ημέρα σας γεμάτοι ενέργεια και δύναμη.


Large_healthy-breakfast

Το σωστό πρωινό παίζει σπουδαίο ρόλο στη λειτουργία του οργανισμού σας. Το άν θα είστε γεμάτοι ενέργεια κατά τη διάρκεια της μέρας ώστε να μπορείτε να να ανταπεξέρχεστε στις υποχρεώσεις σας εξαρτάται κατά ένα μεγάλο βαθμό από το είδος του πρωινού που θα πάρετε.

Όσο πιο γρήγορο και βιαστικό είναι το πρωινό σας τόσο πιο εξαντλημένοι θα νιώθετε και θα υπερκαταναλώνετε φαγητό προκείμενου να βρείτε ενέργεια. Αντιθέτως, η λύση είναι να αφιερώσετε λίγο χρόνο ώστε να προετοιμάσετε ένα θρεπτικό και νόστιμο πρωινό.

Ακολουθούν δεκατρείς ιδανικές επιλογές. Επιλέξετε 2 ή 3 από διαφορετικές ομάδες.

 

 

 

  • Καφές: Ο καφές δεν σας ξυπνάει μόνο όταν το συμπεριλαμβάνετε στο πρωινό σας αλλά σας προστατεύει και από ένα μεγάλο αριθμό ασθενειών όπως τον διαβήτη ή τον καρκίνο του προστάτη. Προσοχή όμως: Αυτές οι ευεργετικές ικανότητες του καφέ ισχύουν αν τον πίνετε με λίγη ζάχαρη και γάλα διαφορετικά, εάν δηλαδή προσθέτετε παχυντικές κρέμες θα έχετε το αντίθετο αποτέλεσμα. 
  • Τσάι: Όλα τα είδη τσαγιού (πράσινο, μαύρο, άσπρο) έχουν μεγάλη ποικιλία από ευεργετικές ιδιότητες και περισσότερες από τον καφέ. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Άνθρωποι που επιθυμούν την απώλεια βάρους είναι σκόπιμο να προσθέσουν στο διαιτολόγιο τους 3 έως 5 φλιτζάνια τσάι ημερησίως.

  • Γιαούρτι: Τι καλύτερο για να ξεκινήσετε τη μέρα σας από ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά αλλά ενισχυμένο σε ασβέστιο και πρωτεΐνη που θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε όλη μέρα. Εάν μάλιστα καταφέρετε να το συνδυάσετε με κάποιο φρούτο θα έχετε το τέλειο πρωινό.
  • Αυγό: Δεν είναι τυχαίο που οι γιαγιάδες μας επέλεγαν το αυγό για το πρωινό μας όταν ήμασταν μικροί. Αποδεδειγμένα είναι η πιο υγιής πηγή πρωτεϊνών και θρεπτικών συστατικών για τον ανθρώπινο οργανισμό.

  • Γκρέιπφρουτ: Ο καλύτερος τρόπος για να επιταχύνετε την απώλεια βάρους είναι να συμπεριλαμβάνετε στο πρωινό σας χυμό από γκρέιπφρουτ. Οι ευεργετικές ιδιότητες του όπως αντιοξειδωτικές και τονωτικές, θα σας ωφελήσουν.
  • Μπανάνα: Το κατάλληλο φρούτο για να ξεκινήσετε τη μέρα σας αφού θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια για το υπόλοιπο της μέρας καθώς θα σας κρατάει χορτάτους μειώνοντας την επιθυμία για τσιμπολογήματα.
  • Ακτινίδιο: Πλούσιο σε φυτικές ίνες και κάλιο. Βοηθάει στην λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Κατάλληλο για άτομα που υποφέρουν από συμπτώματα δυσκοιλιότητας. Μια καλή ιδέα για να τα απολαύσετε το πρωί είναι συνδυαστικά σε μια σαλάτα φρούτων.
  • Χυμός πορτοκαλιού: Είναι μια συνηθισμένη επιλογή για το πρωινό αλλά αν τη συνδυάσετε με γαλακτοκομικά προϊόντα θα μειώσετε τη πιθανότητα να εμφανίσετε οστεοπόρωση, κατάθλιψη ακόμη και κάποιες μορφές καρκίνου.
  • Χυμός Cranberry: Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού σε διάφορα βακτήρια μειώνοντας τη πιθανότητα να αναπτυχθούν. Συμβάλλει στην απομάκρυνση λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος και βελτιώνει την καρδιακή λειτουργία του οργανισμού. Με τόσα θετικά για τη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού θα πρέπει να το εντάξουμε στο πρωινό μας.

  • Δημητριακά: Η καλύτερη επιλογή δημητριακών για το πρωινό μας είναι τα ολικής αλέσεως. Εάν τρώτε κάθε πρωί ένα μπολ δημητριακών με γάλα τότε σίγουρα θα έχετε ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας και θα έχετε λάβει την απαραίτητη πρωτεΐνη που χρειάζεστε για να έχετε την επιθυμητή ενέργεια.
  • Ψωμί ολικής αλέσεως: Ένα νόστιμο πρωινό μπορεί να είναι μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης συνδυασμένο με λίγο βούτυρο αμυγδάλου ή ένα αυγό. Οι καλοί υδατάνθρακες που υπάρχουν σε αυτά τα υλικά θα σας χαρίσουν τη δύναμη που χρειάζεστε για την υπόλοιπη μέρα.
  • Πλιγούρι Βρώμης: Η βρώμη περιέχει τη "βήτα-γλυκάνη" ένα είδος ίνας που όταν καταναλώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα μειώνει τη χοληστερόλη. Η βρώμη είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα και κάλιο και έτσι ενισχύεται το ανοσοποιητικό σύστημα. Ένα νόστιμο και υγιεινό πρωινό είναι ένα μπολ με βρώμη, γάλα, ξηρούς καρπούς και λίγο μέλι.
  • Φύτρο Σιταριού: Δυο κουταλιές της σούπας φύτρο σιταριού και θα έχετε λάβει το 15% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σας σε βιταμίνη Ε. Μπορείτε να το συνδυάσετε με γιαούρτι ή δημητριακά με γάλα.

 

Facebook Twitter Google_plus Instagram Rss