0 προϊόντα, €0,00
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Για τηλεφωνικές παραγγελίες

801 222 3030

Αστική χρέωση από σταθερό
Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας

FAQs / Βοήθεια


Παραγγελίες και Πληρωμές

Επιστροφές και Προβλήματα

Αποστολή και Παραλαβή

Λογαριασμοί Χρηστών

Τιμές & Εκπτώσεις


Παραγγελίες και Πληρωμές

 

Πως μπορώ να βάλω μια παραγγελία τηλεφωνικά;

 

Μπορείτε να βάλετε την παραγγελία σας καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 κατά τις ώρες λειτουργίας του. Οι τηλεφωνικές παραγγελίες ενδέχεται να επιβαρύνονται με ένα τέλος διαχείρισης.

 

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών;

 

Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε, όπως ακριβώς το καλάθι του super market. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.

 

Πως επιλέγω τη τιμή που με συμφέρει;

 

Το inatural είναι το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα που σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξτε μια ποια τιμή θα αγοράσετε τα ήδη που σας ενδιαφέρουν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε τη Βοήθεια στην περιοχή «Τιμές».

 

Μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία μου αλλά θέλω να προσθέσω / αφαιρέσω κάποια προϊόντα, να την ακυρώσω εξολοκλήρου ή να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ;

 

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μόνο τηλεφωνικά. Καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα; Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

 

Μια σημαντική ιδιαιτερότητα του inatural είναι πως βασίζει τη λειτουργία του σε 3 σημεία εξυπηρέτησης . Αυτό σημαίνει πως ακόμη και εάν το τοπικό σημείο έχει προσωρινή έλλειψη σε κάποιο είδος, κάποιο άλλο σημείο θα την αναπληρώσει. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως εντός 1 ή 2 ημερών η παραγγελία θα είναι στα χέρια σας.

 

Πως μπορώ να ελέγχω το status της παραγγελίας μου;

 

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων, η οποία δεν υπερβαίνει τις 12 ώρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

 

Ποιοι είναι οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής;

 

ΟΙ αποδεκτοί τρόποι πληρωμής περιγράφονται εδώ

 

Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια πράγματα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

 

Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.

 

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

 

Φυσικά, με την προϋπόθεση πως έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο inatural.  Όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας είναι διαθέσιμο μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Ιστορικό Παραγγελιών».

 

Γνωρίζω τους κωδικούς των προϊόντων που θέλω να παραγγείλω. Υπάρχει κάποιος πιο  γρήγορος τρόπος να παραγγείλω;

 

Ο περισσότερο γρήγορος τρόπος είναι να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 και να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Σύντομα θα παρέχεται ειδική σελίδα – φόρμα με την βοήθεια της οποία θα κάνετε αγορές μέσω κωδικού είδους και ηλεκτρονικά.

 

Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

 

Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας.


Επιστροφές και Προβλήματα

 

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών που εφαρμόζετε;

 

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του καταλόγου, του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

 

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

 

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής. Εναλλακτικά, αντίστοιχη φόρμα θα βρείτε και μέσα στο πακέτο της παραγγελίας σας, το οποίο μπορείτε να στείλετε μέσω ταχυδρομείου ή μέσω fax.

 

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν λείπει. Τι να κάνω;

 

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311.

 

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι να κάνω;

 

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής. Εναλλακτικά, αντίστοιχη φόρμα θα βρείτε και μέσα στο πακέτο της παραγγελίας σας, το οποίο μπορείτε να στείλετε μέσω ταχυδρομείου ή μέσω fax.

 

Επέστρεψα το προϊόν αλλά δεν έχω ακόμη παραλάβει τα χρήματά μου. Πότε και πως γίνεται η επιστροφή των χρημάτων μου;

 

Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες ως εξής:

  1. Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  2. Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  3. Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης).

 

Εναλλακτικά στα παραπάνω, μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα ισόποσο εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά σας.


Αποστολή και Παραλαβή

 

Ποιό είναι το κόστος αποστολής;

 

Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά εδώ

 

Πότε και από που δρομολογείται η παραγγελία μου;

 

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων, η οποία δεν υπερβαίνει τις 12 ώρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις η παραγγελία σας δρομολογείται από το τοπικό σημείο εξυπηρέτησης ενώ σε περίπτωση που υπάρχει τοπική έλλειψη, κάποια προϊόντα ενδέχεται να δρομολογηθούν από άλλα σημεία, οπουδήποτε στη χώρα.

 

Είναι όλα τα είδη διαθέσιμα;

 

Μια σημαντική ιδιαιτερότητα του inatural είναι πως βασίζει τη λειτουργία του σε 3 σημεία εξυπηρέτησης. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και εάν το τοπικό σημείο έχει προσωρινή έλλειψη σε κάποιο είδος, κάποιο άλλο σημείο θα την αναπληρώσει. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως εντός 1 ή 2 ημερών η παραγγελία θα είναι στα χέρια σας.

 

Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

 

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων, η οποία δεν υπερβαίνει τις 12 ώρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

 

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε κάποια άλλη διεύθυνση;

 

Φυσικά. Κατά το checkout μπορείτε να ορίσετε μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει στο εξοχικό, τη δουλειά ή σε ένα φίλο σας.

 

Μπορείτε να παραδώσετε σε Ταχυδρομική Θυρίδα;

 

Ναι, μπορούμε να παραδώσουμε σε Ταχυδρομική Θυρίδα.

 

Τι θα συμβεί εάν έχω εισάγει λανθασμένη διεύθυνση;

 

Εάν η παραγγελία σας έχει λανθασμένη διεύθυνση, απλά δεν θα παραδοθεί και κάποια στιγμή θα επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν αντιληφθήκατε πως η διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει είναι λάθος, σας παρακαλούμε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 προκειμένου να ενημερώσουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών και να σας παραδώσει το συντομότερο.


Λογαριασμοί Χρηστών

 

Είναι υποχρεωτικό να ανοίξω λογαριασμό στο inatural για να βάλω την παραγγελία μου;

 

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξετε λογαριασμό – μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης. Είναι όπως προς το δικό σας συμφέρον αφού:

 

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

 

Είναι απλό. Πατήστε το link «Δεν θυμάστε το κωδικό σας;» και θα σας στείλουμε αυτόματα ένα μήνυμα email για να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 4065311 για βοήθεια. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να σας πούμε τον παλιό σας κωδικό. Μπορούμε όμως να βοηθήσουμε να τον αλλάξετε.

 

Άλλαξα διεύθυνση, τηλέφωνο, email… Πως μπορώ να ενημερώσω τις πληροφορίες μου;

 

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού προκειμένου να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. Εναλλακτικά μπορείτε στην επόμενη αγορά σας να τροποποιήστε τα στοιχεία σας κατά το checkout.

 

Πόσους πόντους έχω; Δικαιούμαι Επιστροφή Χρημάτων;

 

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού. Από εκεί μπορείτε να πληροφορηθείτε για τους διαθέσιμους πόντους που έχετε καθώς και για το χρηματικό ποσό που δικαιούστε ως επιστροφή.


Τιμές & Εκπτώσεις

 

Ποιες είναι οι επιλογές τιμής που έχω όταν αγοράζω ένα προϊόν;

 

Το inatural είναι το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα που σας προσφέρει 3 επιλογές για τις  αγορές σας:

  1. Άμεση Έκπτωση: Αγοράζετε το προϊόν με άμεση έκπτωση η οποία κυμαίνεται από 10% έως και πάνω από 40% στις ειδικές προσφορές.
  2. Επιστροφή Μετρητών 25%: Αγοράζετε το προϊόν και κερδίζετε αυτόματα επιταγή* αξίας 25€ για κάθε 100€ αγορών. (* Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε από την επόμενη κιόλας παραγγελία για να κάνετε τις αγορές σας από το inatural )
  3. Πόντοι Πιστότητας 50%: Με κάθε αγορά σας, το 50% της αξίας της μετατρέπεται άμεσα σε πόντους με τους οποίους κερδίζετε δώρα που εσείς επιλέγετε! Από καλλυντικά και συνδρομές σε γυμναστήρια μέχρι tablets και ποδήλατα.

 

Πόσο συχνά αλλάζουν οι τιμές σας;

 

Διατηρούμε το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουμε τις τιμές μας ανά πάσα στιγμή.

 

Πότε οριστικοποιείται η τιμή ενός προϊόντος;

 

Η τιμή ενός προϊόντος οριστικοποιείται με την εισαγωγή στο καλάθι. Από αυτό το σημείο και μετά, τυχόν αλλαγή στην τιμή του προϊόντος δεν θα επηρεάσει την παραγγελία σας.

 

Προσφέρετε εκπτώσεις για μεγάλες αγορές (bulk);

 

Όχι, δεν προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις για μαζικές αγορές.

Facebook Twitter Google_plus Instagram Rss